طراحی دکوراسیون داخلی زیرزمین


اگر شما در مراحل پایانی ساخت و یا بازسازی ساختمان و زیرزمین خانه خود هستید برای چیدمان دکوراسیون داخلی زیر زمین خود و استفاده کارآمد از فضای آن این پست را دنبال کنید.

 


طراحی چهار فصل دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل :

انتخاب رنگ سفید برای دیوار ها و کفپوش قهوه ای سوخته در کنار شومینه هیزم سوز فضایی با دکوراسیون داخلی راحت ایجاد می کنند که با پهن کردن فرشی با پرزهای درهم و برهم و نیز میز قهوه خوری به نظر می رسد دکوراسیون داخلی این اتاق دنج از شما برای استراحت میان روزی دعوت می کند.

 


 دکوراسیون داخلی اتاق بازی و سرگرمی به عنوان جزئی از  دکوراسیون منزل

قرار دادن میز بیلیارد یا تنیس روی میز در دکوراسیون داخلی زیر زمین امکان داشتن سرگرمی و ورزش را برای همه سنین فراهم می کند.

 


دکوراسیون منزل و دکوراسیون داخلی دفتر کار خانگی

کار در منزل حال چه بصورت دائمی و یا پاره وقت محیطی را می طلبد که امکانات لازم را در دسترس شما قرار داده و از کسالت محیط های کاری نیز به دور باشد؛ بی شک دکوراسیون داخلی با تلفیق مبلمان کلاسیک و راحت با نمایه های طراحی از جمله پاراوان چشمگیر قرمز رنگ ، راحتی و زیبایی را با هم در این اتاق فراهم کرده اند.

 


دکوراسیون منزل  و دکوراسیون داخلی گنجه لباس

قفسه بندی مناسب در کنار لوازم مربوط به پیرایش لباسها؛ اتاق خشکشویی و نگهداری مناسبی در این زیر زمین سامان داده است که پس از بازسازی ساختمان طراحی دکوراسیون داخلی در آن صورت گرفته است.

 


 دکوراسیون داخلی نشیمن خصوصی در دکوراسیون منزل

بنظر می رسد طراحی دکوراسیون داخلی این اتاق نشیمن خصوصی موقعیت زیر زمین بودن اتاق را دگرگون کرده است بگونه ای که بازسازی ساختمان و طبقه بندی دیوار با چوب گردو نما در کنار شومینه فولادی و نور پردازی مناسب اتاقی راحت و پر نور ساخته است که اجزای تزئینی و دکوراسیون داخلی آن نیز در خدمت صمیمی جلوه کردن اتاق می باشند.

 


 دکوراسیون داخلی اتاق لباسشویی

انتخاب زیر زمین برای قرار دادن ماشین لباسشویی این مزیت را دارد که مکانی اختصاصی برای شستشو، خشک کردن و جدا کردن لباسها با دکوراسیون داخلی مخصوص به خود خواهیم داشت که باعث شلوغی اتاق های بالا نبوده و مزاحمتی از بابت سر و صدا ایجاد نمی کند.




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: